distfiles

Pią, 30 Maj 2003, 07:54:31 CEST

> Dnia czw 29. maja 2003 22:49, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> (...)

> Przeniesienie gdzie miałoby nie miec sensu? Do cvs.pld-linux.org? Przeciez
> nie będziemy pracować w dwóch cvesach ;)

Co to znaczy "nie będziemy" i jakie sa przeciwskazania ?

Ja i tak bede pracowal _tez_ w starym cvs-ie, wiec mow za siebie.
PLD != caly swiat.
A IMHO, byloby wygodniej na dobrym laczu, niz na slabym.
Nie przypominam sobie, zeby byly jakies obstrukcje ze strony kloczka w
module applnk (jakby byly, to przeniesc mozna w kazdej chwili), wiec na dzis
nie widze _zadnego_ powodu merytorycznego do przeniesienia tych zasobow.

Chyba, ze kloczek ci juz zabral rw... :)

  phone (48)(58) 347 14 61