distfiles

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 30 Maj 2003, 08:50:55 CEST

Dnia pią 30. maja 2003 07:54, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Co to znaczy "nie będziemy" i jakie sa przeciwskazania ?
>
> Ja i tak bede pracowal _tez_ w starym cvs-ie, wiec mow za siebie.
> PLD != caly swiat.
> A IMHO, byloby wygodniej na dobrym laczu, niz na slabym.
> Nie przypominam sobie, zeby byly jakies obstrukcje ze strony kloczka w
> module applnk (jakby byly, to przeniesc mozna w kazdej chwili), wiec na
> dzis nie widze _zadnego_ powodu merytorycznego do przeniesienia tych
> zasobow.
>
> Chyba, ze kloczek ci juz zabral rw... :)

Nie wiem ale chyba nie ;)

Tymniemniej "moralnie" straciłem je tydzień temu (po rozmowie z kloczkiem
na ircu) i nie zamierzam z niego korzystać. Całe to przedsięwzięcie
miało/ma na celu wyłącznie przeniesienie repo z pg.gda (przy jak
najmniejszych ewentualnych stratach).

Wiadomo także już teraz, że z domeną pld.org.pl trzeba się będzie pożegnać
(osobiście łezki nie uronię - pld-linux.org bardziej mi pasuje - jest
jednoznaczna i "międzynarodowa" a pld.org.pl wielu osobom kojarzy się z
partią polityczną).

Jak by co, to w  applnk w cvs.pld-linux.org grzebał juz djurban - w tym
momencie moduł w starej lokalizacji jest outdated.

Na dzień dzisiejszy zostało ok 150 nie zmergowanych commitów (głównie
Twoich) - postaram się to wyprostować (z naciskiem na zmiany w *.init)
podczas Twojego "urlopu".

Jak wrócisz - zrobisz jak zechcesz ;)

Pozdrawiam

--