commity

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 30 Maj 2003, 09:46:48 CEST

On Fri, 30 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chłopaki zdecydowali, że robia coś innego bezemnie. To co było do tej pory
                                            ^^^^^^^^
> niemiej pozostaje bez zmian jeśli chodzi o dostępność.

Nieprawda. Wystarczy że wyślesz skrót hasła agaranowi.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)