commity

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 30 Maj 2003, 10:06:21 CEST

W liście z pi?, 30-05-2003, godz. 09:44, Tomasz Kłoczko pisze:

> Chłopaki zdecydowali, że robia coś innego bezemnie. To co było do tej pory
> niemiej pozostaje bez zmian jeśli chodzi o dostępność.
Tomku, to o czym piszesz jest tym, czego ja w tym momencie sobie najmniej
bym zyczyl. Osobiscie baaardzo Cie prosze o zapisanie sie do nowego CVS-u,
aby sytuacja sie ustabilizowala i nie doszlo do podzielenia sie calego
zespolu. Jestes aktualnie jedyna osoba, ktora moze scalic PLD do kupy
(co prawda juz w innej formie, ale kto powiedzial, ze w gorszej?).
Jeszcze raz: Tomek, to jest moja wielka, OGROMNA prosba: nie dziel
zespołu!

> kloczek
pascalek
--