koszty i zyski

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 14:02:32 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Kto bedzie mial dostep do  danych w trakcie zbierania, logow
> serwera (kto bedzie administrowal strona) ?

Ja. I chyba nie sądzisz, że będę "mataczył"?

> Jakie zabezpieczenie przed proba dostepu w trakcie ?

KGB+ABW+CIA+NSA+SSL

> Zaczynam  podejrzewac, ze  lepiej by  bylo gdyby  byly znane
> on-line (niekoniecznie imiennie).

Nie.  myślę,  że  nie.  to nie  referendum  europejskie,  żeby
ludziom mieszać w głowach dla wyższych celów.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info