koszty i zyski

Pią, 30 Maj 2003, 14:08:41 CEST

> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Ja. I chyba nie sądzisz, że będę "mataczył"?

Ja nie mam do ciebie zaufania. Kloczek zabral ci kiedys RW, mozesz chciec
sie odgrywac - masz motyw. Zatem ?

> KGB+ABW+CIA+NSA+SSL

Myslalem o zakodowaniu glosow i rozkodowaniu ich po uplywie terminu
glosowania. W czym musialyby uczestniczyc 2 serwery z roznymi,
godnymi zaufania administratorami.

> Nie.  myślę,  że  nie.  to nie  referendum  europejskie,  żeby
> ludziom mieszać w głowach dla wyższych celów.

Ale mozna probowac przepychac wlasne preferencje "przypominajac" w
odpowiednim czasie odpowiednm osobom, ze nie zaglosowaly. ;)

  phone (48)(58) 347 14 61