commity

Pią, 30 Maj 2003, 11:10:05 CEST

On Fri, 30 May 2003, Marcin Król wrote:

> Tak sobie sledze cala ta dyskusje o podziale, i poki co nie moge wyrobic
> sobie zdania. Dodatkowo kilka rzeczy wydaje sie mi malo jasne. Czy piszac
> "jezeli chodzi o dostepnosc" masz na mysli, ze stare zasoby beda nadal
> dostepne w takiej formie w jakiej byly, natomiast nie beda juz
> modyfikowane?

Pisząc o dosepnoscdi miałem na myśli nieblokowanie RW do osób które
miałoty takowe do tej pory. Zdaje sobie sprawę, że conajmniej połowa osób
z listy jaka padała była niemal z łapanki. Nie mam zamiaru blokować tym
ludzieom wyboru w sytuacji keidy połapią sie za jakis czas cio się w
sumei stało.

> Czy to oznacza, ze nie bedziesz juz kontynuowal prac nad dystrybucja,
> czy to samemu/z nowym skladem czy tez z ekipa od manifestu? Oczywiscie
> mozliwe tez jest iz sobie nadinterpretuje to co czytam.

Musze utrzymać kilak maszyn. Te maszyny pracuja na zasobach PLD bez
żadncyh modyfikacji. Dopiero kiedy całość zacznie dryfować w kierunku w
którym nie będę miał wyboru zaczne coś robić.

kloczek
PS. Co do mojej bezczynnosci od pocżatku tygodnia to wyniaka to
przedewszystkim z załatwianai coroczncyh wniasków o zakupy sprzętu (do
9tego czerwca czyli terminu otwarcia nowyh przetargów na PG PLD będę się
prawdopodobnie zajmował prawdopodobnie tylko w zakresie niezbędncyh
modyfikacji).