commity

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Pią, 30 Maj 2003, 10:56:40 CEST

> Chłopaki zdecydowali, że robia coś innego bezemnie. To co było do tej pory
> niemiej pozostaje bez zmian jeśli chodzi o dostępność.
>
> kloczek

Tak sobie sledze cala ta dyskusje o podziale, i poki co nie moge wyrobic
sobie zdania. Dodatkowo kilka rzeczy wydaje sie mi malo jasne. Czy piszac
"jezeli chodzi o dostepnosc" masz na mysli, ze stare zasoby beda nadal
dostepne w takiej formie w jakiej byly, natomiast nie beda juz
modyfikowane? Czy to oznacza, ze nie bedziesz juz kontynuowal prac nad
dystrybucja, czy to samemu/z nowym skladem czy tez z ekipa od
manifestu? Oczywiscie mozliwe tez jest iz sobie nadinterpretuje to co
czytam.

M.