Manifest zmian (mala uwaga troche OT)

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 30 Maj 2003, 12:22:50 CEST

In article <20030530090446.A9102 w limba.lp.net.pl> you wrote:

> Powiem tylko jako czlowiek 'z prasy', ze to co jest na tamtej stronie
> dla prasy jest niezrozumiale.
> Prasa nie wie co to CVS, bilder, a juz po przeczytaniu:
> 'Zdecydowali?my o odsunięciu Kloczka od zabawek' prasa moze myslec,
> ze chodzi o jakis plac zabaw w przedszkolu.

Ba, rzekłbym nawet, że może nie wiedzieć kto to Kloczek, jednak wypadalo by
napisać pełne imię i nazwisko, a może się mylę?
Po drugie:
"W imieniu niemal wszystkich developerów PLD przesyłam
poniższe oświadczenie."
Cóż jestem developerem PLD, co prawda ostatnio mocno nieaktywnym, ale jakoś
nie czuje, aby było to wysyłane w _moim_ imeniu...
Po trzecie, jako administrator pewnych zasobów (news.pld.org.pl tudzież mirror
ftp-pld) w ogóle nie zostałem poinformowany o ewentualnych zmianach, oczywiście
wiedziałem o istnieniu tworów typu pld-fork, ale i tak uważam, że pewne rzeczy
zostały zrobione _za plecami_. Obserwując to nieco z boku, odnosze wrażenie,
że większośc decyzji została podjęta pod wpływem emocji, bez głębszego
zastanowienia się, a całe zdarzenie uważam za nieco infantylne, niezależnie
od działań Tomasza Kłoczko.

> To tyle drobnych uwag od osoby przygladajacej sie z boku.

Ale przynajmnie trzeźwo myślącej. :)

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl