Manifest zmian (mala uwaga troche OT)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 12:34:36 CEST

--->[Quoting Lukasz Trabinski <lukasz w lt.wsisiz.edu.pl>:]

> "W  imieniu  niemal  wszystkich  developerów  PLD  przesyłam
> poniższe  oświadczenie."  Cóż  jestem  developerem  PLD,  co
> prawda ostatnio mocno nieaktywnym,  ale jakoś nie czuje, aby
> było to wysyłane w _moim_ imeniu...

A gdzie tak zostało napisane, że w Twoim? Niemal wszystkich,
akurat Ciebie zabrakło i tyle. Chyba nie podpisaliśmy się
za Ciebie?

> że większośc decyzji została podjęta pod wpływem emocji, bez
> głębszego  zastanowienia się,  a  całe  zdarzenie uważam  za
> nieco infantylne, niezależnie od działań Tomasza Kłoczko.

Nieprawda, to ty teraz piszesz emocjonalnie.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info