koszty i zyski

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 14:25:31 CEST

--->[Quoting Jacek Rzęsista <jacek w samm.com.pl>:]

> Chodzi też o jeszcze jedną rzecz - o manipulowanie niezdecydowanymi.

To znaczy kto ma robić to i po co? Ja? Po co?

Chyba  właśnie po  to wyleciał  kloczek, abyśmy  przestali się
nazwzajem manipulować?

Jacku -  ponieważ ja bym nawet  na to nie wpadł,  to znaczy ty
manipulujesz teraz nami?  Po to piszesz takie  listy i snujesz
daleko idace podejrzenia?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info