koszty i zyski

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 30 Maj 2003, 14:32:06 CEST

Dnia pią 30. maj 2003 14:25, Sergiusz Pawlowicz napisał:
> --->[Quoting Jacek Rzęsista <jacek w samm.com.pl>:]

> To znaczy kto ma robić to i po co? Ja? Po co?
Kto ? Nie wiem - uprzedzam tylko ewentualne zdarzenia. Ciebie konkretnie nie
miałem na myśli.

> Chyba  właśnie po  to wyleciał  kloczek, abyśmy  przestali się
> nazwzajem manipulować?
Od kiedy kloczek kimś manipulował ??? On działał bardzo bezpośrednio - czasami
zbyt - ale nie manipulował nikim. Przynajmniej ja tego nie zauważyłem. Poza
tym sądziłem, że w całym tym zamieszaniu chodzi o to, żeby ważne decyzje
podejmować kolegialnie a nie jednoosobowo ? Jakie manipulacje masz na myśli ?

> Jacku -  ponieważ ja bym nawet  na to nie wpadł,  to znaczy ty
> manipulujesz teraz nami?  Po to piszesz takie  listy i snujesz
> daleko idace podejrzenia?
Nie - nie manipuluję - wręcz przeciwnie - chcę wyjaśnić wszelkie niejasności i
wątpliwości. A z tego co widzę, nie tylko ja je mam ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl