commity

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 30 Maj 2003, 15:53:51 CEST

On Fri, 30 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Paweł może podzielisz sie w takim razie tym dlaczego na kilka minut
> przed wysłaniem listu przez Serka miałeś ostre wątpliwości ?

???
O jakie wątpliwości ci chodzi? Gdzie???

Co to ma wspólnego z sugerowaną przez ciebie łapanką? Odpowiem: nic.

Tak - miałem wątpliwości ( i nadal je mam ). Nie chciałbym, żeby obecna
sytuacja doprowadziła do rozłamu na dwa obozy. A w zasadzie boję sie, że
*ty* się uprzesz robić coś swojego na własną rękę. To byłaby strata dla
wszystkich ogromna.

> PS. Czy już ktoś wystawił publicznie logi z #pld-fork ?

Ja ich nie mam, więc nie udostępnię...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...