commity

Pią, 30 Maj 2003, 16:21:25 CEST

On Fri, 30 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> ???
> O jakie wątpliwości ci chodzi? Gdzie???

16:05 <@blues^> nie - niech ser nie wysyla!!!!!
16:05 <@blues^> ludzie - wiecie jak kloczek na to zareaguje
16:05 <@blues^> to nie ma sensu
16:05 <@adgor> blues^: Ty wyslesz?
16:05 <@adasi> blues^: to ty wyslij :)
16:05 <@paskiczy> blues^: ot ty wyslij. ol.
16:05 <@blues^> nie - ja nie mam ochoty, zeby on mi tu wpadl
16:05 <@wrobell> miał mmazur wysłać?
16:06 <@blues^> bo na tym sie skonczy
16:06 <@paskiczy> hihi.
16:06 <@t0tal> :)
16:06 <@adasi> blues^: zamknij sie :) kluczykiem :)

Masz to że w sumie jeden drugiego nakręcał, wątpliwości innych były
ignorowane (nie tylko Twoje).
W tym towarzystwie chdoziło tylko o to żeby ktoś rzucił pierwszy.
Serek miał motyw i zawsze jest "pod reką" na #pld.
Jeszcze raz .. zastanów się bez jakiej jednej osoby całsoć nie miała
szans się udać. Wiadomo że tej osobie w tym czasie ufałem bez cienia
wątpliwości.

> Co to ma wspólnego z sugerowaną przez ciebie łapanką? Odpowiem: nic.

To są dwie różne części tego samego listu.