commity

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 30 Maj 2003, 16:18:46 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 01:57:39PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pozwolisz, że zaneguję tezę.
> Co się stanie jeżeli będę miał konkretne obiekcje ?
> Z dyskusji na #pld-fork wynikało jasno, że chodzi w sumie o kompletne
> ubezwłasnowolnienie mnie i ani coś więcej ani mniej (co Serek zrestą tym
> co napisałe przed chwilą potwierdza). Mówiąc inaczej chodzi o postawienie
> mnie w sytuacji w której mógłbym robić co bym chciał ale nie miałbym prawa
> głosu albo ów głos można by spokonie spuścić z wodą.

Możesz wyjaśnić, tak prosto, łopatologicznie, czemu Twój głos nie może
być spuszczany z wodą, a głosy innych developerów tak? Nawet jeśli są to
takie same głosy?

> Głowna sprawa jest nadal aktualna i to ta sam co rok temu .. jak działać w
> sytuacji kiedy pojawia się ktoś niepokorny kogo jeżeli w skrajniej
> sytuacji nie pozbawi się możliwości działałania przynmajmniej czasowo ?
> Mówiełm tu o tym że osoba majaca pod opieką zagrożony nieporządanymi
> zmianami czy nawet destrukcją.

Parse error. Attempting recovery... znaczy chodzi Ci o sytuację, że ktoś
wycina np. wszystkie tagi z cvs albo coś podobnego? Wtedy blokuje mu się
tymczasowo rw, ale w ciągu powiedzmy 48h sprawa musi być przegłosowana.

[...]

Już mamy.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h