commity

Pią, 30 Maj 2003, 16:29:30 CEST

On Fri, 30 May 2003, Michal Moskal wrote:
[..]
> Możesz wyjaśnić, tak prosto, łopatologicznie, czemu Twój głos nie może
> być spuszczany z wodą, a głosy innych developerów tak? Nawet jeśli są to
> takie same głosy?

Pokaż mi choć jeden przypadek kiedy cokolwiek nei podjałem wczęniej nie
było to poprzedzone próbą rozmowy.
Tego typu rozmowa zemna w tym wypadku nie miała miejsce. Ergo: spisano
mnie na straty (co by się nie działo).

> Parse error. Attempting recovery... znaczy chodzi Ci o sytuację, że ktoś
> wycina np. wszystkie tagi z cvs albo coś podobnego? Wtedy blokuje mu się
> tymczasowo rw, ale w ciągu powiedzmy 48h sprawa musi być przegłosowana.

Chodzi o cokolweiek co dawałoby podstawę do chwilowego zablokowania do
wyjaśneinia działań konkretnej osoby.

> [...]
>
> Już mamy.

Czyli wracamy do pónktu wyjścia że cały ten manifest to tylko mydlenie
oczu że chodzi o jakąś demokrację.