commity

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 30 Maj 2003, 16:43:49 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 04:29:30PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Fri, 30 May 2003, Michal Moskal wrote:
> [..]
>
> Pokaż mi choć jeden przypadek kiedy cokolwiek nei podjałem wczęniej nie
> było to poprzedzone próbą rozmowy.

Tyle, że wszelkie próby dyskusji były zbliżone do walki z wiatrakami.

> Tego typu rozmowa zemna w tym wypadku nie miała miejsce. Ergo: spisano
> mnie na straty (co by się nie działo).

Mielismy napisać: ,,Tomaszu chcemy a) zabrać Ci CVS, b) wprowadzić
demkoracjęi inne tfu, tfu głosowania''? Przecież nigdy byś się na to nie
zgodził i skończyłoby się na walce z wiatrakami, jak zwykle.

> Chodzi o cokolweiek co dawałoby podstawę do chwilowego zablokowania do
> wyjaśneinia działań konkretnej osoby.

No to masz odpowiedź. Można przyblokować, ale tylko na chwilę, do czasu
przegłosowania.

> Czyli wracamy do pónktu wyjścia że cały ten manifest to tylko mydlenie
> oczu że chodzi o jakąś demokrację.

Co!? Mamy właśnie metodę głosowania, czyli --tadam-- demokrację.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h