commity

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 30 Maj 2003, 16:57:16 CEST

On Fri, 30 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> 16:05 <@blues^> nie - niech ser nie wysyla!!!!!
> 16:05 <@blues^> ludzie - wiecie jak kloczek na to zareaguje
> 16:05 <@blues^> to nie ma sensu
> 16:05 <@adgor> blues^: Ty wyslesz?
> 16:05 <@adasi> blues^: to ty wyslij :)
> 16:05 <@paskiczy> blues^: ot ty wyslij. ol.
> 16:05 <@blues^> nie - ja nie mam ochoty, zeby on mi tu wpadl
> 16:05 <@wrobell> miał mmazur wysłać?
> 16:06 <@blues^> bo na tym sie skonczy
> 16:06 <@paskiczy> hihi.
> 16:06 <@t0tal> :)
> 16:06 <@adasi> blues^: zamknij sie :) kluczykiem :)

Dlaczego _kłamiesz_ , że nie masz logów z #pld-fork ...?

> Masz to że w sumie jeden drugiego nakręcał, wątpliwości innych były
> ignorowane (nie tylko Twoje).

Gdzie tu widzisz wątpliwości?
Po prostu:
1. niezbyt dobrze politycznie było, że ser to wysłał. Miał to zrobić
mmazur, stało się źle,  że nie on wysłał. Trudno.
2. Dlaczego nie chciałem ja wysyłać? Bo miałbym na drugi dzień z rana
twoje odwiedziny i dłuuuugą dyskusję w bufecie :) Nie bardzo miałem na to
ochotę akurat w ten piątek (trochę zaplanowanej roboty).

Gdzie tu widzisz wątpliwości?

> W tym towarzystwie chdoziło tylko o to żeby ktoś rzucił pierwszy. Serek
> miał motyw i zawsze jest "pod reką" na #pld. Jeszcze raz .. zastanów się
> bez jakiej jednej osoby całsoć nie miała szans się udać. Wiadomo że tej
> osobie w tym czasie ufałem bez cienia wątpliwości.

Tak, wiem o kim myślisz.

Nadal nie widzę u ciebie *śladu* zastanowienia dlaczego do tego
wszystkiego doszło i poszukania tych przyczyn we własnym postępowaniu...
Smutne.

> To są dwie różne części tego samego listu.

...które sklejasz w jedną całość i prowadzisz manipulacje...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...