commity

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 30 Maj 2003, 17:36:31 CEST

On Fri, 30 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pozwolisz, że zaneguję tezę.  Co się stanie jeżeli będę miał konkretne
> obiekcje ? Z dyskusji na #pld-fork wynikało jasno, że chodzi w sumie o
> kompletne ubezwłasnowolnienie mnie i ani coś więcej ani mniej (co Serek
> zrestą tym co napisałe przed chwilą potwierdza). Mówiąc inaczej chodzi o
> postawienie mnie w sytuacji w której mógłbym robić co bym chciał ale nie
> miałbym prawa głosu albo ów głos można by spokonie spuścić z wodą.

no tak - bo do teraz miałeś głos decydujący...

> Głowna sprawa jest nadal aktualna i to ta sam co rok temu ..
[CIACH]

Po co odgrzewasz tamte kluchy??? Ile razy to było już przerabiane?

Aktualna sytuacja jest wynikiem tego co się działo w PLD ostatnie ~2-3
miesiące. Przejrzyj jeszcze raz listy. Wyglądało to kloczek vs reszta. Jak
myślisz, jak długo ludzie to jeszcze by wytrzymali?

> Uważam, ze konteretna osoba odpowiodzialna zafunkcjonowanei czegoś powinna
> mieć możliwość reczej i to bardzo radykalnej ingerencji (np. blokada
> dostępu). Nikt tego nie podważał

Nikt tego podważał nie będzie, że osoby z odpowiednimi uprawnieniami mogą
zareagować doraźnie... Chyba tego nie sugerujesz, że będą
ubezwłasnowolnione?
Decyzja jednako pozostawieniu w mocy działań doraźnych nie będzie już
należała do tej osoby.

> Mówiąc inaczej mitem jest to że odbieram RW na lewo i prawo.

Groźby tego nie są mitem.

> Mówiąc inaczej do dzisiaj nie mamy żadnej konkretnej wypracowanej
> procedury na postępowanie z ludźmi którzy nie maja chęci czy siły
> odczepić się sam. Wyniki dzisiaj widać. Serek jest ojcem kolejnej próby
> przejęcia *kontroli*.

Boże... skończ z tą spiskową teorią...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski