Teoria spisku

Sob, 31 Maj 2003, 01:13:56 CEST

> kwestiach technicznych. O ile mnie pamięć nie myli jedynymi sytuacjami w
> których jedna ze stron nie chciała ustąpić, były takie, w których tą jedną ze
> stron był kloczek.

O ile mnie pamiec nie myli w temacie kde-i18n tez byl spor i nie doszlo do
konsensusu. W kazdym razie nie przypominam sobie takiego.

Kloczek byl strona, ktora uciela dyskusje, ale w zbiorze
  deweloperzy - { kloczek }
konsensusu nie bylo.

Druga sprawa to, to ze kloczek przez swoja bezkompromisowa postawe dusil
niektore spory w zarodku. Teraz moga one przebiegac bardziej burzliwie.
Moge sie mylic, ale sadze, ze CDG bedzie mialo wiecej roboty niz myslisz.

  phone (48)(58) 347 14 61