Maszyna na glosowania ... bylo [Re:

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Sob, 31 Maj 2003, 05:32:45 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Powiem tak: jest to  (przynajmniej z mojego punktu widzenia)
> duzo lebsza kandydatura niz maszyna serka.

Czepiasz się  stary - czep się  tramwaja. Rzucasz bezpodstawne
obelgi zakładające  że każdy  jest kłamcą i  złodziejem, zaraz
zacznę myśleć, że i ty jesteś dilerem dragów z dworca.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info