Maszyna na glosowania ... bylo [Re:

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 31 Maj 2003, 10:09:17 CEST

On Sat, 31 May 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> Czepiasz się stary - czep się tramwaja. Rzucasz bezpodstawne obelgi
> zakładające że każdy jest kłamcą i złodziejem, zaraz zacznę myśleć, że i
> ty jesteś dilerem dragów z dworca.

Posze... Zaufanie to nie to samo co obelgi. Rozróżnij to w końcu. Ankry
(jak każdy inny) ma prawo ufać komu mu się tylko podoba na podstawie
irracjonalnych nawet przesłanek. To jest właśnie istota zaufania.

Wg ciebie ma siedzieć cicho?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...