Maszyna na glosowania ... bylo [Re:

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Sob, 31 Maj 2003, 11:12:41 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Posze... Zaufanie to  nie to samo co obelgi.  Rozróżnij to w
> końcu.  Ankry (jak  każdy inny)  ma prawo  ufać komu  mu się
> tylko podoba  na podstawie irracjonalnych  nawet przesłanek.
> To jest właśnie istota zaufania.
>
> Wg ciebie ma siedzieć cicho?

Tak - ja nie mam zaufania do Państwowej Komisji Wyborczej.

Czemu??

Bo  kiedyś dziadek  szefa komisji  w Wólce  Podlaskiej podobno
przejechał żabę rowerem.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info