XFree86-4.3.0-1.4

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 31 Maj 2003, 14:41:19 CEST

On Fri, May 16, 2003 at 13:32:02 +0200, Artur Flinta wrote:

> O ile sobie przypominam, to było spro zmian w fontconfigu, chodziło coś
> pod kątem nowych czcionek Vera. Nie wiem, czy nie pomoże tu jeszcze
> dołożenie zewnętrznego Xrender - bo też zostało do sobnego pakietu
> wyniesione z XFree86 - zanczy jest dostepne an
> http://fontconfig.org/releases czy jakoś tak.

Dziś upgrade'owałem fonty t1lib do wersji 5.0.0-1 (ich używam w swoim
icewm) oraz xft do 2.1.2-2 (poprzednio miałem release 1). Nie pamiętam,
czy w międzyczasie podmieniałem fontconfig czy freetype, raczej nie. W
każdym razie problem zniknął. Przyczyna być może tkwiła w środowisku
budowania któregoś z pakietów. Już nie mam starych indeksów, a nie chce
mi się ich specjalnie generować, bo skoro problemu nie ma, to po co? ;)
W changelogu xft stoi coś o Xrender.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/