XFree86-4.3.0-1.4

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 16 Maj 2003, 13:32:02 CEST

Dnia 2003.05.16 12:55, Tomasz Pala napisał(a):
> Raczej nie. fc-cache z fontconfig generuje 'zły' indeks, ale już
> LD_PRELOAD=/path/to/XFree86/libfontconfig.so.1.0 fc-cache generuje
> dobry. Tak więc wina nie leży w tej binarce, a w bibliotece
> wewnętrznej.

O ile sobie przypominam, to było spro zmian w fontconfigu, chodziło coś
pod kątem nowych czcionek Vera. Nie wiem, czy nie pomoże tu jeszcze
dołożenie zewnętrznego Xrender - bo też zostało do sobnego pakietu
wyniesione z XFree86 - zanczy jest dostepne an
http://fontconfig.org/releases czy jakoś tak.

to chyba tu jest opisana przyczyna http://www.gnome.org/fonts/

		Artur