Co jest z dostępem do cvs-u ???

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 31 Maj 2003, 14:46:47 CEST

W liście z sob, 31-05-2003, godz. 14:42, Jacek Rzęsista pisze:

> Dokładnie według instrukcji z manifestu wysłanego na listę pld-devel.
> Wklepałem ową linijkę, <login> podmieniłem na jasio, <haslo> podmieniłem na
> swoje hasło i wysłałem na podany adres. I nic. Zero odzewu. Żadnej
> odpowiedzi. I serwer cvs też mnie nie uznaje.  A w manifeście pisało, że
> osoby które miały rw i podeślą dane, dostaną rw do nowego repo. Chyba, że to
> były puste słowa ........ Bo zaczynam myśleć, że dostęp obecnie mają jedynie
> wybrańcy - czyli ci, którzy podpisali się pod manifestem .......

perl -e 'print ":" . crypt("", join "", (".", "/", 0..9, "A".."Z",
"a".."z")[rand 64, rand 64]) . "\n"'

to jest cytat z:
http://lists.pld-linux.org/index.cgi?19:mss:39673:200305:kippbdjfbmiofnapomao

gdzie tu login, gdzie tu haslo? :) hm... wyslalem swoje wg. tego co tu
pisze (tyle ze w krypta wklepalem haselko)... zobaczymy pozyjemy (czyt:
czekam...)
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl