Co jest z dostępem do cvs-u ???

Dariusz Karolczak dkarolczak w pbp.sieradz.pl
Sob, 31 Maj 2003, 15:09:10 CEST

W liście z sob, 31-05-2003, godz. 14:46, Adam Gorzkiewicz pisze:
> Dnia sob 31. maja 2003 14:42, Jacek Rzęsista wrote:
> (...)
> (...)..
>
> Ok - już probuje wyjasnic o co chodzi (dot. Ciebie i kloczka).
Z tego co mnie wiadomo ma to związek z prowadzonymi pracami ale coż mogę
się mylić ;) jak każdy. W każdym razie dodawanie nowych rw sie chwilowo
przeciągnie ale nie sadzę żeby zbyt długo. Zresztą czy przy pierwszym
zgłoszeniu każdy dostawał rw w ciągu minuty?? (nie rozpoczynajmy czasem
wątku na temat kto ile czekał ok??)