Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Sob, 31 Maj 2003, 16:43:53 CEST

On Sat, 31 May 2003, Michał J. Podyma wrote:

> mocne slowa, rozumiem ze oskarzasz go o kradziez bo czujesz sie
> wlascicelem klucza ?

Ja go osobiście wygenrowałem. Ja go też powierzyłem Marcinowi w
konkretnym celu. Przez ponad rok ufano mi że nie użyję tego
klucza przeciw komuś.
Nie wiem co moze oznaczać w tym wypadku to że ktoś jest jego właścicielem
ale wiem że jeżeli Marcin miała zamiar go przejać to powinien zadbać o to
żeby przejęcie było pełne żeby nie było watpliwości co do tego co się z
tym dzieje. Nie zrobił tego (nie wiem czy jest ot tylko brak wyobraźni
czy celowe działanie .. nie wnikam w to).

To co zrobił Marcin jest równoznaczne sytuacji w której komuś powierzasz
pieniądze czy inne dobro. W tym momecie Marcin oświadczył mi, że tym
dobrem zamierza dysponować samodzielnie wedle własnej woli. Przy
pierwszzym użyciu tego klucza to co zrobi Marcin będzie równoznaczne z
defraudacją tego zasobu.