Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 31 Maj 2003, 16:47:18 CEST

On Sat, May 31, 2003 at 16:43:53 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja go osobiście wygenrowałem.

Naaa prawdęęęęę? Ooooo... sam wydałeś polecenie?

> Ja go też powierzyłem Marcinowi w konkretnym celu.

W celu sygnowania pakietów PLD. Chyba on nie zamierza go używać w innym
celu?

> Przez ponad rok ufano mi że nie użyję tego klucza przeciw komuś.

A Marcin podpisze nim wirusa i pośle w świat?

> dobrem zamierza dysponować samodzielnie wedle własnej woli. Przy
> pierwszzym użyciu tego klucza to co zrobi Marcin będzie równoznaczne z
> defraudacją tego zasobu.

Nie używam słów, których znaczenia nie rozumiem. Wydrukować i powiesić
nad łóżkiem.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/