Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Sob, 31 Maj 2003, 16:50:53 CEST

On Sat, May 31, 2003 at 04:43:53PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ja go osobiście wygenrowałem. Ja go też powierzyłem Marcinowi w

tak zgadza sie, wydaje mi sie ze nie widzisz roznicy wygenerowac a
byc wlascicielem.

> [...]
> ale wiem że jeżeli Marcin miała zamiar go przejać to powinien zadbać o to
> żeby przejęcie było pełne żeby nie było watpliwości co do tego co się z
> tym dzieje. Nie zrobił tego (nie wiem czy jest ot tylko brak wyobraźni
> czy celowe działanie .. nie wnikam w to).
>
> To co zrobił Marcin jest równoznaczne sytuacji w której komuś powierzasz
> pieniądze czy inne dobro. W tym momecie Marcin oświadczył mi, że tym
> dobrem zamierza dysponować samodzielnie wedle własnej woli. Przy
> pierwszzym użyciu tego klucza to co zrobi Marcin będzie równoznaczne z

RMF zrobil to co zrobil i stalo sie to za przyzwoliem czesci developerow
i dlatego twierdze ze nie masz prawa nazywac go zlodziejem, a jezeli
chcesz to musisz oskarzyc wszystkich ktorzy podpisali manifest

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> [http://f.com.pl] SySadmin w R-H.PL
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);