Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 31 Maj 2003, 16:52:43 CEST

On Sat, May 31, 2003 at 04:43:53PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> To co zrobił Marcin jest równoznaczne sytuacji w której komuś powierzasz
> pieniądze czy inne dobro. W tym momecie Marcin oświadczył mi, że tym
> dobrem zamierza dysponować samodzielnie wedle własnej woli. Przy
> pierwszzym użyciu tego klucza to co zrobi Marcin będzie równoznaczne z
> defraudacją tego zasobu.

Ale zapominasz o tym, że nie zabraniając Ci podpisywania pakietów, inni
rzowijający PLD niejako powierzyli Ci ten klucz, a może raczej posadę
'podpisywacza', więc ten klucz był własnością ogółu, aczkolwiek Ty go
wygenerowałeś, i Ty nim podpisywałeś pakiety. Nie ma mowy o defraudacji
tego zasobu - o tym możnaby powiedzieć, gdyby ktoś z zewnątrz wszedł w
posiadanie tego klucza oraz hasła do niego i zaczął go używać do
popisywania swoich pakietów - wtedy owszem, ale teraz - pod żadnym
pozorem.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.