SPECS: pango.spec (HEAD)

Pon, 3 Lis 2003, 11:58:03 CET

Tomasz Pala wrote:

> Wczesna godzina jest, zanim zaczniesz pisać to obudź się dobrze, zjedz
> coś może. Pango nie ma wsparcia dla systemowego fribidi i dodanie do
> ./configure opcji --make-world-better --without-wars --disable-hunger
> --give-me-everything-I-want niczego tu nie zmieni. Nie wystarczy za
> argument merytoryczny? To pisz na pango-devel, żeby dodali, a nie tu.

Merytoryczny - nie. To jest argument polityczny ("Bo ktos tak zadecydowal")

A ja wlasnie pytam, czym sie rozni pango systemowe od dolaczonego, ze nie
mozna go uzywac (nie pytam, co nalezy zrobic, zeby uzywac)

W niejednym pakiecie mamy latki pozwalajace na kompilacje z bibliotekami
systemowymi; na czym w tym wypadku polega roznica ?

> Jakbyś jeszcze spał i miał problem ze zrozumieniem tego, co napisałem:
> usunąłem opcję, którą ./configure ignoruje od jakiegoś czasu. Śmiecia.

I z niedzialajacego pakietu zrobiles dzialajacy, ale niezgodny z przyjetymi
zasadami ?

Moze wlasciwy krok powinien byc w inna strone ? Moze lepiej bylo zostawic
niedzialajacy i poczekac az komus sie bedzie chcialo polatac ?

BTW: Nie wiem, dlatego pytam. Tu decyduje mmazur.

  phone (48)(58) 347 14 61