SPECS: pango.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 3 Lis 2003, 12:15:23 CET

On Mon, Nov 03, 2003 at 11:58:03 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A ja wlasnie pytam, czym sie rozni pango systemowe od dolaczonego, ze nie
> mozna go uzywac (nie pytam, co nalezy zrobic, zeby uzywac)

Jest małe. Tak jak mcslang w mc (którego używamy w miejsce systemowego
slanga).

> W niejednym pakiecie mamy latki pozwalajace na kompilacje z bibliotekami
> systemowymi; na czym w tym wypadku polega roznica ?

Czemu mnie pytasz? Szukałeś w dokumentacji, archiwach pango-devel?
Ja tu niczego nie zmieniłem i się tym pakietem nie zajmuję. Nie wiem i
nawet specjalnie mnie nie obchodzi. Więcej - nie używam fribidi i wręcz
wolę mieć wkompilowaną na stałe małą wersję, niż ogólnosystemową
linkowaną. Jak widzisz jestem ostatnią osobą, jakiej warto pytać o to.

> I z niedzialajacego pakietu zrobiles dzialajacy, ale niezgodny z przyjetymi
> zasadami ?

Chyba się nie obudziłeś jeszcze, więc kolejny raz powiem: NIC nie
zmieniłem, ta opcja była IGNOROWANA. Równie dobrze możesz zamiast niej
dodać lub usunąć --enable-tralalaszładzieweczka.

> Moze wlasciwy krok powinien byc w inna strone ? Moze lepiej bylo zostawic
> niedzialajacy i poczekac az komus sie bedzie chcialo polatac ?

Pakiet był działający i jest działający. W związku z tą _kosmetyką_ nie
zmieni się ani bit w otrzymanych binarkach. Nie wierzysz? -
przekompiluj. Ja ufam wynikom grepa na configure.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/