gnome-network.spec

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Sob, 1 Lis 2003, 12:45:41 CET

W liście z pią, 31-10-2003, godz. 20:20, Marcin Krzyzanowski pisze:

> hem... ja jestem pewien ze te R: powinny byc, dla ogolnego dobra.
> Albo rozbic to na pakiety mniejsze.
> W innym przypadku pakiet jest bezsensu moim zdaniem.
Rozbicie na podpakiety też nie do końca załatwi sprawy. Network
Information to jest jeden program, z którego można uruchomić pinga,
traceroute i pare innych rzeczy. Ktoś może tego używać tylko do
pingowania, więc po co mu finger, czy traceroute?

IMHO powinno zostać tak jak jest teraz. Jeżeli np. nie masz
zainstalowanego pinga, a próbujesz pingować, to pojawi się informacja że
program ping nie został znaleziony i jak ktoś będzie potrzebował to
sobie zainstaluje. Jeżeli chcemy być jeszcze bardziej userfriendly, to
możemy dodać patcha, żeby w przypadku nie znalezienia jakiegoś programu
pisał jaki dokładnie pakiet trzeba zainstalować i jak.

--
$+>>   Grzegorz Goławski   <<+$