gnome-network.spec

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Nie, 2 Lis 2003, 21:04:44 CET

W liście z sob, 01-11-2003, godz. 12:45, Grzegorz Goławski pisze:

> Rozbicie na podpakiety też nie do końca załatwi sprawy. Network
> Information to jest jeden program, z którego można uruchomić pinga,
> traceroute i pare innych rzeczy. Ktoś może tego używać tylko do
> pingowania, więc po co mu finger, czy traceroute?

nie sadzielem ze bede musial przekonywać do takich rzeczy.
Ten pakiety wywoluje zewnetrzne programy, wiec powinien od ich obecnosci
zalezec !!! akurat pinga to uruchomi sie tylko z roota wiec co ? mozna
miec pakiet ktory jest zupelnie bezuyteczny przez zwyklego uzytkownika.

> IMHO powinno zostać tak jak jest teraz. Jeżeli np. nie masz
> zainstalowanego pinga, a próbujesz pingować, to pojawi się informacja że
> program ping nie został znaleziony i jak ktoś będzie potrzebował to
> sobie zainstaluje.

w ktorym miejscu pokazuje ? bo zbyt widoczne to to nie jest, w zamian
wypelnia niektore pola losowymi danymi.

>  Jeżeli chcemy być jeszcze bardziej userfriendly, to
> możemy dodać patcha, żeby w przypadku nie znalezienia jakiegoś programu
> pisał jaki dokładnie pakiet trzeba zainstalować i jak.

a jesli nie ma takiego pacza (funkcjonalnosci) to Requires _są_
wymagane.

--
Marcin Krzyzanowski
WWW : http://krzak.linux.net.pl/