Nowy Postgres

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 6 Lis 2003, 12:55:34 CET

W liście z czw, 06-11-2003, godz. 13:41, Daniel Mroz pisze:
> Czesc
>
> Postgres 7.3.4-0.1 nie chce sie odpalic przy ustawionych LC_* na pl_PL w
> postgresql.conf. Wynik:
>
> FATAL: invalid value for option 'LC_MESSAGES': 'pl_PL'
>
> Przy ustawieniu wszystkiego na 'C' postgres sie uruchamia, ale wywraca
> sie na pierwszym polskim znaku w danych.
> W czym moze byc problem?

[root w manta root]# rpm -qa | grep post
postgresql-module-plpgsql-7.3.4-0.2
postgresql-7.3.4-0.2
postgresql-libs-7.3.4-0.2
postgresql-devel-7.3.4-0.2
postgresql-tcl-7.3.4-0.2
postgresql-clients-7.3.4-0.2
postgresql-backend-devel-7.3.4-0.2

nie mam w configu LC w konfigu, ale wszystko dziala super, tylko trzeba
initdb zrobic prz\y wlaczonych localach.

TiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>