Nowy Postgres

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Czw, 6 Lis 2003, 14:17:55 CET

Tomasz Witek wrote:
> nie mam w configu LC w konfigu, ale wszystko dziala super, tylko trzeba
> initdb zrobic prz\y wlaczonych localach.
OK, brakowalo mi pakietu glibc-locale-all. Juz dziala, ale postgres i
tak sie wywala przy probie podgrania dumpa z poprzedniej wersji (dump
robiony pg_dumpall) i burzy sie o blad skladni. Niestety, podaje pozycje
po numerze znaku, wiec trudno wysledzic blad.
Zainstalowalem takze nautilusa i zaobserwowalem nastepujace rzeczy:
- zniknela mi tapeta, zamiast niej mam kratke XWindow,
- nautilus nie uruchamia sie przy starcie, musialem go wrzucic do
"autostartu", ale w ten sposob uruchamia mi sie pulpit wraz z oknem
nautilusa,
- oczekiwanie na okno potwierdzenia wylogowania wydluzylo sie
dziesieciokrotnie,
- nie znika mi splash screen Gnome, musze na niego kliknac zeby go zamknac,
- w mozilli mam czcionki szeryfowe w interfejsie :/  (to chyba nie
zwiazane z Nautilusem).

P.S. Macie moze gnome-terminal pod 2.4?

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+