postgresql 7.4rc

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 7 Lis 2003, 10:49:37 CET

Jakub Bogusz wrote:
> Pierwsza rzecz - czy są jakieś przeciwskazania, żeby budować go
> z --enable-thread-safety (dotyczy to bibliotek klienckich)?
> Aktualnie budują się wersje nie dostosowane do wątków.
>
> Druga - czy nie trzeba zamienić "7.3" na "7.4" przy sprawdzaniu w %pre?
> Chyba tak - wg dokumentacji jest wymagany dump/resore.
> Ale jeszcze nie próbowałem uruchamiać tej wersji.

Dump jest konieczny ... Ja używam 7.4 od jakiegoś czasu prawie
produkcyjnie. Polecam ... Szczególnie, że można zakładać takie fikuśne
indeksy:

create index iii on ttt ((floor(fff * 32) / 32 + 1));

i przy zapytaniach typu;

select * from ttt where floor(fff * 32) / 32 + 1 = 11873

skorzysta z tego indeksu...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com