SPECS: arts.spec (DEVEL)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 8 Lis 2003, 20:01:30 CET

On Sat, Nov 08, 2003 at 12:00:10PM +0100, mmazur wrote:
> Module name:	SPECS	(BRANCH: DEVEL)
> Changes by:	mmazur	03/11/08 12:00:07
>
> Modified files:
> 	arts.spec
>
> Log message:
> - bcond without nas changed to bcond with nas; rel 3 for ac
> - ANYBODY WITH BUILDER ACCESS: WE *DON'T* SUPPORT NAS

Są pakiety z porządnie zrobioną obsługą nas - przez wtyczki:
alsaplayer, libao, xmp, perl-Audio.
Nie ma powodu, żeby z nich tę funkcjonalność usuwać.

A unikanie instalowanie nas-devel pod pozorem, żeby się nie
wlinkowywało na stałe w pakietach nie obsługujących wtyczek tylko
maskuje pakiety niepoprawnie (niedeterministycznie) budujące się
(przy zainstalowanym nas-devel znalezienie potem takich pakietów to
jedno polecenie poldka).

<flame>może wywalić obsługę arts z pakietów nie używających wtyczek,
od SDL począwszy? jakieś niepotrzebne, przerośnięte zależności mi się
ciągną</flame>