SPECS: arts.spec (DEVEL)

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 9 Lis 2003, 03:29:57 CET

On Sat, Nov 08, 2003 at 08:01:30PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Są pakiety z porządnie zrobioną obsługą nas - przez wtyczki:
> alsaplayer, libao, xmp, perl-Audio.
> Nie ma powodu, żeby z nich tę funkcjonalność usuwać.
>
> A unikanie instalowanie nas-devel pod pozorem, żeby się nie
> wlinkowywało na stałe w pakietach nie obsługujących wtyczek tylko
> maskuje pakiety niepoprawnie (niedeterministycznie) budujące się
> (przy zainstalowanym nas-devel znalezienie potem takich pakietów to
> jedno polecenie poldka).
>

> <flame>może wywalić obsługę arts z pakietów nie używających wtyczek,
> od SDL począwszy? jakieś niepotrzebne, przerośnięte zależności mi się
> [...]

dokładnie.

mmazur nie psuj pod swoje widzimisie. ja z sdl bym wypieprzył
z miłą chęcią wiele, inni alsę by olali, chcesz wojnę wywołać?

mmazur, to już nie pierwszy raz gdy jaja sobie robisz (vide autoconf i emacs),
bo Ci tak wygodniej. albo coś robisz porządnie, albo daj sobie spokój.

    wrobell <wrobell w ite.pl>