Jajko

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Sob, 8 Lis 2003, 23:09:56 CET

On Tue, Nov 04, 2003 at 04:21:01PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> Hmmmm. Czy mogliby się zgłosić ludzie, którzy nadal używają jajka 2.2 na Ra?
> Bo mnie prawdę mówiąc wielce zastanawia ile takich osób jest (2.4 do 1.1!!!!
a tak wogole to pytanie powinno brzmiec - "nadal uzywaja i beda
uzywac"... bo w sumie to pewnie znalazlo by sie u mnie kilka maszynek
wiecej z 2.2 na ktorych 2.2 stoi bo akurat bylo pod reka.. a gdyby bylo
domyslnie 2.4 i nie trzeba bylo nic w konf zmieniac to stalo by
spokojnie 2.4 ;)

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.