Jajko

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 9 Lis 2003, 15:25:31 CET

On Tue, 4 Nov 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Hmmmm. Czy mogliby się zgłosić ludzie, którzy nadal używają jajka 2.2 na Ra?

Ja.
Na wielu maszynach, gdzie zależy mi... na zapomnieniu o istnieniu tych
maszyn :)

> Bo mnie prawdę mówiąc wielce zastanawia ile takich osób jest (2.4 do
> 1.1!!!! > :).

Zapomnij ;)

Jest natomiast inna idea. Po zbudowaniu ostatniego 2.2, które dzimi
zostawił (dżimi - przejrzysz jeszcze raz ten kernel pod kątem ewentualnych
poprawek? pliiizzz... ;) ) na builderach lądują nagłówki cieciwowego 2.4.
Dlaczego cieciwy? Bo nie ma jeszcze modularnego IDE.
I wszystko od tej pory jest budowane na nagłówkach 2.4

W ten sposób 2.4-PAck jest robiony niejako przy okazji. Poza tym - glibc i
aplikacje automatycznie LFS-a dostają...

Możliwe problemy to apliakcje mające różny interfejs zależnie od wersji
kernela, z którą są budowane. Przychodzi mi tu do głowy cryptoapi (chociaż
tutaj to ogólnie jest teraz problem) czy kilka innych rzeczy.

Czy ktoś ma jakieś pomysły co może się wywalić przy takim podejściu?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...