SPECS: kdenetwork.spec (DEVEL)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 12 Lis 2003, 22:46:34 CET

On Wed, Nov 12, 2003 at 10:35:17PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> 1) Michał chyba nie o to pytał ;P
>
> 2) Na przenosiny jeszcze za wczesnie (brak summaries/descriptions, nie
> działa flash, sa osoby uzywajace 3.1.4 z head).

Chciałem trochę pomergować poprawek (ankrego z RA-branch na HEAD,
a potem trochę zsynchronizować HEAD z DEVEL w obie strony, tak jak
dzisiaj arts - bo przy włączaniu DEVEL na HEAD zawsze się jakieś
poprawki gubiły) - ale nie wiem, czy znajdę czas.

BTW - jak ostatecznie ma być rozwiązana sprawa i18n w KDE 3.2?
Teraz w Ra jest tak jak było w Ra, na HEAD prawie jak w Ra, ale
niedokończone, na DEVEL się nie przyglądałem.