SPECS: kdenetwork.spec (DEVEL)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 12 Lis 2003, 22:53:56 CET

On Wed, 12 Nov 2003 22:46:34 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:
(...)
> Chciałem trochę pomergować poprawek (ankrego z RA-branch na HEAD,
> a potem trochę zsynchronizować HEAD z DEVEL w obie strony, tak jak
> dzisiaj arts - bo przy włączaniu DEVEL na HEAD zawsze się jakieś
> poprawki gubiły) - ale nie wiem, czy znajdę czas.

Świetnie. tylko mam jedną prośbę - zadnych regexpow w %%files (to by mi
wszystko rozp...) ok? ;)

> BTW - jak ostatecznie ma być rozwiązana sprawa i18n w KDE 3.2?
> Teraz w Ra jest tak jak było w Ra, na HEAD prawie jak w Ra, ale
> niedokończone, na DEVEL się nie przyglądałem.

Na DEVEL wcale to nie wygląda. Rozmawialismy z Ankrym nt. temat i
uzgodnilismy, ze wobec braku chętnego do wdrozenia rozwiazań
alternatywnych - będzie tak jak w Ra. Ankry najprawdopodobniej się tym
zajmie (myslę, że na poczatku w bcondzie "with" a pozniej najwyzej się
obróci na "without").

--
Adam Gorzkiewicz