i2c ( było Re: [ac] DirectFB.spec -> matrox_maven.c:311: [...])

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 11 Lis 2003, 19:55:28 CET

On Tuesday 11 of November 2003 19:55, Jakub Bogusz wrote:
> Ogólnie te nagłówki nie nadają się do użytku w userspace.
> W redhatowych kernheaders i2c.h jest oczyszczone (albo w starszej
> wersji?).

Czyli co... przechodzimy na redhatowe? Bo gównianość tych kernelowych bardzo
ładnie na reszcie arch wychodzi (to zawsze tak jest, że na mniej popularnych
arch wychodzą wszystkie błędy :).

(w ogóle pld jest na tyle specyficzne, że często spotykałem się z segfoltami
niewystępującymi nigdzie indziej :)