i2c ( było Re: [ac] DirectFB.spec -> matrox_maven.c:311: [...])

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 26 Lis 2003, 17:57:35 CET

On Tue, 11 Nov 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Czyli co... przechodzimy na redhatowe? Bo gównianość tych kernelowych
> bardzo ładnie na reszcie arch wychodzi (to zawsze tak jest, że na mniej
> popularnych arch wychodzą wszystkie błędy :).
>
> (w ogóle pld jest na tyle specyficzne, że często spotykałem się z
> segfoltami niewystępującymi nigdzie indziej :)

Ta specyficzność ma identyczne źródła jak i błędy na mniej popularnych
arch :))) Piszę się aplikacje pod RH/MDK/debiana....

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...