Nowe libgadu

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 14 Lis 2003, 15:39:47 CET

> 1.  Co do przenosin to co jest bardziej prawdopodobne, że w Ac będzie
> ekg-1.4.x czy ekg-1.3.x ?

1.4. Ponoć ma zostać wydane w perspektywie tygodnia (wersja
optymistyczna). Z nowym SONAME: tak, jak powinno być.

> 2. W czym niespójną ?
> Na ftp powinno być i libgadu 1.3 jak i 1.4.RC
> Jak ktoś chcec gg2 to mu się zainstaluje libgadu 1.3. A jak tkoś chce kopete z
> pluginem gadu-gadu to mu się zainstaluje 1.4.RC.
> Coś źle rozumiem ?

Niespójna jest kiedy na FTP-ie jest gg2 a nie ma libgadu-1.3 (tak jak
teraz).

Na krótki okres (do wygania ekg-1.4) mogę trzepnąć patcha
bug-compatibility na gg2 (jak ktoś naprawdę chce pakować wersje
rozwojowe na HEAD). Chyba mam nawet już namierzoną przyczynę problemu.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |