Nowe libgadu

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 14 Lis 2003, 18:55:57 CET

W liście z pią, 14-11-2003, godz. 15:39, Paweł Sakowski pisze:
> Na krótki okres (do wygania ekg-1.4) mogę trzepnąć patcha
> bug-compatibility na gg2 (jak ktoś naprawdę chce pakować wersje
> rozwojowe na HEAD). Chyba mam nawet już namierzoną przyczynę problemu.

jesli ci sie chce pisac pacza to podeslij lepieg go nam na gg2-devel
albo do mnie, załatam w CVS'ie i problem sie rozwiąże. Jak narazie
nikomu sie nie chcialo tego poprawiac :)

--
Marcin Krzyzanowski [ http://krzak.linux.net.pl/ ]