kdenetwork.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 14 Lis 2003, 13:41:50 CET

On Fri, Nov 14, 2003 at 13:19:14 +0100, Artur Frysiak wrote:

> Jeszcze mi się takie coś nie zdażyło a używam GNOME cały czas (aktualnie
> GNOME 2.5.1).
> Może masz jakiś fikuśny theme ?

Wygląd domyślny (gtk), gnome'a nie używam. Pierwszy raz zdażyło mi się
na gg2 - ktoś do mnie napisał i słyszę (po wentylatorze), że zżera CPU.
Nie umiem tego odtworzyć. Ale dziś zainstalowałem gnome-utils. Włączam
go, wpisuję słowo, klikam lookup word i już, w pełni powtarzalne. Cały
system i program pracują normalnie, ale procesor jest w 100% zajęty.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/