kdenetwork.spec

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 14 Lis 2003, 21:26:51 CET

W liście z pią, 14-11-2003, godz. 13:10, Tomasz Pala pisze:

> No i mnie to bardzo cieszy! gnome-dictionary jest w niepodzielonym
> gnome-utils, które ciągnie za sobą masę zależności, które do samego
> gdicta potrzebne nie są. Abstrahując już od tego, że ostatnio aplikacje
> gnomowe zaczynają zżerać po 100% CPU... Ktoś się z tym spotkał?

z moich obserwaci wynika ze dzieje sie to w momencie gdy aplikacja sie
poprostu wywala, tylko z pewnych wzgledow nie wywala sie tak ladnie ze
segmentation-fault i dowidzenia, tylko ona cos chce zrobic, albo cos sie
od niej oczekuje dzieki czemu zabiera 100% CPU w jakijs petli, zdaje sie
ze tam trzeba/nie wolno jakiego signala obslugiwac. Napewno zauwazyles
ze czesc aplikacji gnomowych po takim zawieszeniu wyskakuje okienko ze
aplikacja nie odpowiada i czy ją zamknąć.

Sam mam nadzieje wylapać ten fjuczer w wolnej chwili :)

--
Marcin Krzyzanowski [ http://krzak.linux.net.pl/ ]